Produkt byl úspěšně přidán do nákupního košíku
Počet
Celkem s dopravou
0 ks zboží.
Celkem za produkty: (s DPH)
Celkem za doručení: (s DPH) Zdarma
DPH 0,00 Kč
Celkem s dopravou (s DPH)
Pokračovat v nákupu K pokladně
Chtěli byste mít štíhlá stehna? Vyzkoušejte tyto cviky

Chtěli byste mít štíhlá stehna? Vyzkoušejte tyto cviky

Pěkně tvarované a vypracované nohy můžete získat i vy. Stačí, abyste do svého tréninku zařadili několik cviků, které pomáhají odbourávat tuk právě z těchto partií.

 

Hromadění tuku zabrání jeho odbourávání

Tuk, který se ukládá v těle, se hromadí nejvíce na bocích, stehnech a zadku. Tato místa jsou zároveň těmi, z kterých se odbourává jako z posledních. Pokud chcete, aby zůstala štíhlá, zaměřte se na trénink celé postavy, přičemž do něj zařaďte doporučené cvičení zaměřené právě na tyto partie. Nezapomeňte věnovat také pozornost tomu, jak se stravujete.

 

Cviky na stehna a zadek

Cviky na stehna a zadek, které vám pomohou odbourat tuk, zpevnit je a pěkně vytvarovat, můžete klidně cvičit i doma. Nezapomeňte na potřebné vybavení, jako jsou podložka na cvičení, fitness stupínek, jednoručky a fitness oblečení.

 

Výpady s jednoručkami

Vezměte do rukou jednoručky, postavte se, uvolněte ramena, hlava je rovně a dívejte se dopředu. Potom podsaďte pánev, zároveň stáhněte břicho a nepředklánějte se. Začněte tak, že vykročíte jednou nohou vpřed, po dokročení bude v koleni 90° úhel.

Koleno by se však nemělo dostat před úroveň chodidla, mělo by se nacházet nad kotníkem stejné nohy. Zadní koleno je nad podložkou. Tlakem přes patu předního chodidla se vraťte do výchozí polohy. Záda stále udržujte vzpřímená a nevybočujte do stran, pohyb by měl být plynulý.

Opakujte 15 – 20x, cvičit můžete 3 série.

 

Dřepy

S jednoručkami můžete cvičit i dřepy. Pozor ale na jejich správné provedení. Začněte v postoji s chodidly na zemi v šířce ramen, při širším postoji se zapojuje i zadek. Paty zůstávají po celou dobu na podložce, nezvedejte je a podsaďte pánev.

Během poklesu dolů směřujte pánev dolů a dozadu, zároveň se nadechněte. V spodní pozici zadržte dech, stehna by měla být rovnoběžně s podlahou, kolena nesmí sahat až před prsty. Po návratu do stoje vydechněte.

Opakujte 15 – 20x, cvičit můžete 3 série.

 

 

Výstupy s fitness stupínkem

Postavte se čelem k fitness stupínku nebo lavici, vzít si můžete i jednoručky na zvýšení zátěže. Levé chodidlo postavte na stupínek, přeneste na něj váhu a vystupte nahoru. Přinožte druhou nohu a levým chodidlem sestupte ze stupínku. Nyní vám na něm zůstalo položené pravé chodidlo. Přeneste na něj váhu, vystupte, při přinožení opět vyměníte nohy.

Opakujte 15 – 20x, cvičit můžete 3 série.

 

Bulharské dřepy

Začněte ve stoji před lavičkou, jedno chodidlo je na zemi, druhé se nártem opírá ze shora o lavičku. Hlava má být ve vzpřímené poloze, dívejte se vpřed. Začněte pokrčením kolena stojné nohy, nezapomínejte přitom na stabilitu. Klesejte až do polohy, kdy bude koleno nohy, na které stojíte, v pravém úhlu. Potom se vraťte do výchozího postoje.

Opakujte 10 – 15x na každou nohu. Cvičit můžete 3 série.

 

Podobné články

07.05.2024

Zvýší kondici a pomůže i spálit tuk – vysoce intenzivní intervalový trénink (HIIT) nastartuje váš metabolismus už za 30 minut. Spalování tuku přitom pokračuje i po tréninku a je vhodný pro muže i ženy. Co tento typ tréninku zahrnuje a jaké výhody vám přinese?

06.03.2024

Vhodný trénink v kombinaci se stravou vám pomůže získat štíhlejší postavu, nabrat svaly a zlepšit si kondici. Ať právě v posilovně začínáte nebo se už cvičení věnujete déle, bude pro vás důležitý i tréninkový plán. Jak ho sestavit, vám prozradíme v následujících řádcích.

19.02.2024

Uspěchané dny plné pracovních a rodinných povinností často nenechávají dost prostoru pro pravidelný trénink. Najít si během dne hodinku na cvičení může být proto velmi těžké. Pomůže vám, pokud si ho naplánujete na ráno. A ranní trénink má ještě více výhod.

24.01.2024

Posilování spodní části těla vám pomůžou zefektivnit kotníkové adaptéry. V čem spočívá jejich přínos a jak je správně používat?

08.11.2023

Pokud chcete dosáhnout formování těla a růst svalové hmoty, není důležité jen to, kolik věnujete svým tréninkům a nakolik jsou intenzivní. Neméně potřebná je regenerace svalů.

19.10.2023

Švihadlo si určitě pamatujete ze svých dětských let, když jste přes něj skákali spolu s kamarády na školním dvoře. Skákání přes švihadlo však není jen dětskou zábavou. Využívají ho i profesionální sportovci na posílení celého těla, zlepšování koordinace a stability. S jeho pomocí si můžete i vy dopřát intenzivní trénink, při kterém spálíte množství kalorií.

05.10.2023

Zahřátí svalstva spojené se strečinkem celého těla by mělo být součástí každého vašeho tréninku. Proč to tak je, jaké jsou jeho výhody a jak na to? Rádi vám tyto otázky zodpovíme v našem článku.

14.09.2023

Slyšeli jste už o posilovací gumě? Tato skvělá tréninková pomůcka stejně potrápí nováčka jako fitness borce. Je cenově dostupná a zpestří i běžné cvičení. Jak se posilovací guma používá, vám objasníme v následujících článku.

07.09.2023

Trápí vás ztuhnutá krční páteř? Důvod bolesti může být různý, od nesprávného držení těla až po zdravotní problémy. Ať už je příčina jakákoliv, existuje několik jednoduchých cviků, které vám pomůžou uvolnit ztuhnuté svalstvo krku a uleví vám.

24.08.2023

Radost z pohybu si může užít každý. Důležitá je jen vaše vůle a dodržování několika základních doporučení. Jak začít s běháním vám poradíme v následujících řádcích.